W dobie rozwijającego się Internetu i cyfrowych mediów, strona internetowa staje się podstawowym kanałem komunikacji z dystrybutorami. Jako wizytówka firmy ma za zadanie nie tylko dostarczać informacje, ale też skutecznie budować wizerunek marki.
Niezwykle wysoki poziom konkurencyjności oferowanych produktów i usług sprzedawanych w modelu MLM powoduje, że inwestycja w profesjonalnie zaprojektowaną stronę internetową przestała być tylko dodatkiem – jest koniecznością, która jednocześnie coraz częściej staje się polem do wyróżnienia i zyskania przewagi.
Strona internetowa jest nierzadko początkowym punktem kontaktu dystrybutorów z firmą, co stanowi podstawę do pierwszej (często podświadomej) oceny. Warto więc zadbać o jej spójność z całością wizerunku firmy a także jakość wykonania i użyteczność w odnajdywaniu poszczególnych informacji.
Dla naszych Klientów przygotowujemy strony internetowe i portale informacyjne uwzględniające specyfikę branży MLM z zachowaniem wysokich standardów estetycznych i funkcjonalnych.