Sprzedaż Bezpośrednia
Sprzedażą bezpośrednią z roku na rok zajmuje się coraz więcej przedstawicieli. Rosną także obroty. Model ten służy głównie do sprzedaży produktów drogich, które wymagają dokładnej prezentacji i elementu edukacji.
Dużą zaletą sprzedaży bezpośredniej jest, jak sama nazwa wskazuje, bezpośrednie dotarcie do klienta, który kupując ma możliwość kontaktu z osobistym konsultantem. Taka sprzedaż jest z dnia na dzień coraz bardziej doceniana przez konsumentów także ze względu na wysoką jakość i unikalność produktów.
Biznes oparty na sprzedaży bezpośredniej stwarza bardzo duże możliwości generowania wysokich obrotów – sprawdza się także przy sprzedaży „trudnych“ produktów. Doskonałym wsparciem sprzedaży bezpośredniej jest call-center.
Przedmiotem sprzedaży bezpośredniej są najczęściej relatywnie drogie urządzenia, przy których finalizacja transakcji często odbywa się za pośrednictwem instytucji kredytujących:
Czasem jednak w modelu tym sprzedawane są także kosmetyki, suplementy diety oraz inne produkty odnawialne.
„Współpraca przebiega bardzo sprawnie, przy zachowaniu najwyższych standardów i w atmosferze współdziałania na każdej płaszczyźnie. Polecamy firmę InSee sp. z o.o. jako rzetelnego i kreatywnego wykonawcę systemów informatycznych.”
Arkadiusz Bebej - Prezes Zarządu Taste Club International