Model dystrybucji:
Multi-Level Marketing (MLM)
Zobacz więcej ›
Branża:
Kosmetyki, Suplementy Diety
ZOBACZ ON-LINE
Opis:
Współpraca z firmą E-nnova, operatorem portalu WellU.eu rozpoczęła się od wdrożenia platformy internetowej służącej do kompleksowej obsługi biznesu sieciowego. Od tego momentu stale wspieramy firmę w jej międzynarodowej ekspansji oraz w realizacji innowacyjnych pomysłów z pogranicza nowych technologii, trendów społecznościowych oraz network marketingu.
Elementy charakterystyczne wdrożenia
Na tle niezliczonej ilości pomysłów i innowacji serwowanych przez firmę, na szczególną uwagę zasługują:
- Podział projektu na część zakupowo-społecznościową (wellU) oraz część marketingowo-biznesową (e-nnova). Na pewnym etapie swojej działalności firma e-nnova zdecydowała się zbudować odrębną platformę zakupowo-społecznościową prowadzoną pod marką wellU (nazwa pochodzi od tematyki, wokół której budowana jest społeczność czyli trendu wellness). Platforma ta uzupełniona jest oczywiście pierwotną aplikacją służącą do zarządzania biznesem sieciowym. Ciekawostką pozostaje fakt, że pomimo technologicznego rozdzielenia portali wellU.eu oraz wirtualnego biura, posiadają one wspólną bazę danych, co pozwala na efektywne przenikanie się narzędzi dystrybutorskich oraz danych w obydwu aplikacjach.
- Wprowadzenie mechanizmu „stref”. Sposób zarządzania międzynarodową ekspansją portalu wellU wymusił na nas gruntowne przebudowanie logiki oprogramowania. Dotychczasowa parametryzacja zasięgu publikowanych i wysyłanych treści oraz dokonywania obliczeń prowizyjnych uzależniona od poszczególnych krajów została zastąpiona przez model strefowy. Zakłada on grupowanie krajów, dla których wspólne są m.in. waluty, magazyny i jednostki firmy zarządzające poszczególnymi rynkami. Zmiana ta pozwoliła na jeszcze bardziej globalne spojrzenie na rozwój biznesu sieciowego i wsparcie tego rozwoju w pełnym wymiarze w zakresie oprogramowania. Zmiany dokonane przy okazji wprowadzenia mechanizmu stref objęły praktycznie każdy moduł oprogramowania i była to największa jednostkowa modyfikacja aplikacji iStruct w całej jej historii.
- Implementacja zaawansowanego modułu promocyjnego. Sposób zarządzania polityką rabatową i promocyjną na portalu wellU spowodował, że pokusiliśmy się po przygotowanie zaawansowanego kreatora promocji polegającego na definiowaniu warunków promocji oraz nagród, jakie można otrzymać po spełnieniu tychże warunków. Dodatkowym atutem tego pomysłu jest to, że zarówno warunki jak i nagrody mogą być łączone i wykluczane za pomocą tzw. operatorów logicznych. Taka konstrukcja mechanizmu promocyjnego uniezależnia pracowników marketingu i daje ogromne możliwości wsparcia sprzedaży. Moduł ten okazał się na tyle trafnym pomysłem, że wszedł na stałe do oferty oprogramowania iStruct.
Zakres wsparcia w projekcie:
- Dostarczenie systemu informatycznego iStruct oraz świadczenie obsługi powdrożeniowej
- Analiza planu marketingowego wraz z obliczeniami numerycznymi
- Doradztwo
- Opracowanie i wdrożenie strony produktu Nutrivi (przy współpracy z agencją interaktywną ViewOne)
- Opracowanie i wdrożenie interfejsów portalu wellu.eu (przy współpracy z agencją interaktywnąViewOne)
„InSee to młody, a zarazem bardzo doświadczony zespół. Oferta, jaka została nam przedstawiona, została całkowicie dopasowana do naszych potrzeb. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą InSee i polecamy korzystanie z usług tej firmy.”
Tomasz Jagielski
Pozostali klienci działający w modelu dystrybucji Multi-Level Marketing (MLM) :